En dag ute i skog

Idag har vi varit ute i skogen och sprungit omkring, något som Ina verkligen uppskattade. Ina är väldigt duktig (än så länge) på att hålla koll på mig, går efter mig. Då menar jag bokstavligt talat går efter mig, hon ska gå i mina fotspår. Även när man hoppar ner/uppför en sten. Inte alltid hon kan göra det på samma ställe som mig, då står hon där och försöker hoppa upp tills hon kommer på sig själv med hitta en annan väg upp, när hon ska nere ramlar hon eller gör en kullebytta i stället för att hitta en egen väg ner :)
Hon är bara för söt och får en verkligen att skratta. Är så otroligt nöjd med min lilla dam!

När vi kom hem blev det dags för lite träning på ligg. Det går mycket bättre, fortare och jag får mycket bättre kontakt med Ina då jag använder mig av lite korv som belöning.

Bjuder på lite bra och fina bilder på våran tur i skogen.



Kommentarer
Postat av: Lilli

Vad stor hon har blivigt!! hon växer så det knakar nu va?



Kram.

2010-08-23 @ 21:06:49
URL: http://lillisvarld.blogg.se/
Postat av: Lilli

Hehe, du är ju upp, i henne hela tiden, du ser det inte, När ska jag lägga in designen på din blogg?

2010-08-24 @ 07:18:57
URL: http://lillisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0