Inte dum inte

Igår kväll när jag kom hem ifrån jobbet (Ja jag vet att det är dumt att jobba när man precis fått hem en valp håller med men det tyckte inte min chef, så då var det bara att bita i det sura äpplet och jobba. Tur att det iaf bara är kväll och nattpass)
I vilket fall så bor jag ihop med min biologiska pappa Perra i ett bostadsrättsområde med lägenheter och radhus i samma. Han är hemma nu tack och lov och har inte jobbat samma dagar som mig så han passade henne igår kväll och gör det idag med. Perra berättade för mig igår kväll att Ina hade öppnat grinden som vi har vid altanen. När jag fick höra de tyckte jag att det inte alls lät rimligt eftersom man öppnar innåt och att dem är lite tröga. De borde vara det för en hund tycker man. Ina hade i alla fall lyckats öppna ena grinden ganska mycket innåt men som tur är är hon inte så snabb ännu att kunna smita ut. Så nu blir det till att låsa grindarna på ett lämpligt sätt så att hon inte kan öppna och smita ut när hon blir lite äldre.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0