Sova

Inatt fick Ina sova hos Perra. Kan vara bra för henne att vänja sig lite med att sova hos honom då jag ska gå på nattpass i morgon och jobba natt fram till måndag. En annan fick sova ut själv då. Jag sa att han fick gå ut med henne då hon blir nödig. Det hade gått bra med att Ina sov hos Perra. Hon sov hela tiden fram till kvart i 7 i morse då de klev upp. Själv sov man lite för länge, vaknade vid 9.30 idag.
Får se hur länge han blir kvar hemma innan han åker ut på sjön. Det blir nu i veckan någon gång vet jag.

Idag blir även min lilla tjej 10 veckor! :)


Kommentarer
Postat av: Malin

Ja det e väl så, men som du sa, man borde väl ändå se vilken grupp hunden tillhör liksom :P



Joo det går kanon bra. Vi ska KANSKE tävla i höst, jag har inte bestämt mig ännu. Är i valet o kvalet!

Vad ska du syssla med när de gäller din vovve? =)

2010-08-10 @ 14:09:37
URL: http://zillaochjag.blogg.se/
Postat av: Sofie

Åh vad söt :) Riktigt fin hund de där.

2010-08-17 @ 15:47:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0