Tåg Norrut

Sitter vi på tåget igen men denna gån ska vi åka norrut. Hem och hälsa på "mormor" :) Måste ju visa upp Ina för folket hemifrån så de får träffa henne och inte bara höra talas om denna underbara lilla prick.
Idag åkte Ina rulltrappa för första gången, jag var inte alls så orolig för henne då hon redan går på galler utan problem vilket hon gjorde denna gång med. Var först lite läskigt att kliva på men sen var det lugnt.
Än så länge går det lika bra idag på tåget som tidigare. Sover som en stock gör hon :)

Igår när jag höll på att packa om väskan var det någon som hade bråttomt iväg, och inte var det jag. Ina la sig i väskan och skulle sova där. Har kort på det på min kamera så jag ska lägga ut några bilder från de när jag kommer åt en dator. Om jag nu har varit så duktig att ta med sladden till kameran.

Sitter oc väntar på vårat tåg




Kommentarer
Postat av: Lilli

Vad duktig hon är! ni får gärna komma och hällsa på! KRAM

2010-08-31 @ 17:12:38
URL: http://lillisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0