Tejpade öron igen

Nu har jag fått lov att tejpa Inas öron igen då de började stå mer och mer rakt upp och inte alls som jag vill ha dem.
Det känns jätte konstigt nu när man jobbar natt och sover på dagarna. Vill hellre spendera den tiden som jag sover till att vara med min lilla Ina. Men jag måste sova också för att orka med allt.
Ina var helt slut igår efter att Perra hade åkt och lämnat tillbala Zizzi. Ina låg hela eftermidagen och sov också större delen hemma hos Helena då han var där på middag.
Så idag har det varit full fart på henne och hon har varit så duktig på att hålla sig då jag sover och ör ensam hemma med henne. Hon är så duktig på att säga till bnär hon vill ut när man sover.
Så snart har jag förhoppningsvis snart en helt rumsren liten hund :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0