Dagarna börjar dra ihop sig..

Som sagt, dagarna börjar dra ihop sig för hemfärd neröver tillbaka till storstan Stockholm.
Det har varit fullt ös medvetslös för Ina här uppe kan jag lova. Bus hela dagarna med "lilla" Bej, så pass att man har varit tvungen att dela på dem för att de ska kunna varvaner lite, vila och sova en stund efter ca 2h busandes ibland kunde de hålla på längre.
Ina har varit med mig varje dag då jag har övningskört och det har gått alldeles utmärkt, somnat nästan direkt förutom då hon tittar ut genom fönstren under tystnad. Mest det som jag har velat tränat bort då hon har kunnat gett ifrån sig små ylanden i början av bilfärder och inte kunnat slå sig till ro.
Ina och Bej har kommit väldigt bra överrens, de sover tillsammans, dricker ur samma vattenskål, kan tugga på samma ben samtidigt (ibland) dela med sig av alla leksakerna. Hoppas att det kommer att fortsätta vara så. Fördelen är ju i alla fall att det är en hane och tik :)
Ina har även fått träffat en del hundar och småbarn allt från åldrarna 1år-11år gammal. Hon gillar verkligen barn. Blir helt uppspelt och ska pussa dom. Det minsta barnet hon träffade som nyligen fyllt 1år råckade ramla över henne när han tappade balansen men Ina brydde sig inte, hon låg helt stilla och tittade bara på han sen fortsatte hon sova.
Hundar som hon har träffat från jack russell till Grandis har hon verkligen anpassat sig bra med. Är dom inte intresserade av henne så tvingar hon sig inte på dem heller, försöker lite granna med att hälsa och leka men vill dom inte så vill dom inte då går hon därifrån.
Har tyvärr inga bilder på denna dator men ska lägga ut lite senare med bilder som jag har på mobilen.

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hej hej,

har tittat på dina fina bilder på Ina och läst om era bravader! Hon är verkligen jättefin, och vad hon vuxit!!

Lustigt att du ringde just idag, när jag tänkte på dig och att jag skulle höra av mig och höra hur det går!

Härligt att allt är bra med er iallafall!

Kram

2010-09-14 @ 21:45:23
URL: http://convictions.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0