INGEN GLAD MATTE!!!

Just nu är jag inte direkt glad på mina hundar!!!
Kom hem först från jobbet och var överlycklig för att jag fått min andra mobil som mamma postade ner till mig. Bytte mobil direkt och det första jag kolla var mina kontakter, men hade inga kvar alls!!! ca 137nr helt borta!!
Kom på att jag då hade tagit ur mitt minneskort ur min mobil och lagt den i ljusbrickan på vardagsrummsbordet i hopp om att nr skulle finnas på det. Och självklart var den också borta!!!
Så alla mina bilder som jag hade på hundarna är nu borta och alla mina nr!!
Så nu är jag inte alls glad på mina hundar! Perra berättar då att han hade sett Ina på bordet ännu en gång, så det måste vara hon som har ätit upp det och mitt jätte gamla SIM-kort som var mitt första nr men som jag inte längre använder.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0