Måste investera en ny kamera :(

Har man tänkt spara lite semesterpengar men då har kameran och laddaren till batteriet slutat fungera :( Var in på expert idag innan jag åkte till jobbet och fråga om de kunde kolla ifall det var batteriet som inte funkade som det ska eller laddaren. De kunde tyvärr inte hjälpa mig mer än att säga priser på vad en ny skulle kosta. En ny laddare och ett nytt batteri kostar tyvärr båda tillsammans lika mycket som att köpa en ny kamera nästan. I alla fall hos dem.
Höll på och fippla runt med kameran idag då jag var ut med Ina och inser att inget med den stämmer, vet inte om den har blivit vattenskadad eller något då jag inte alls kunde ändra några inställningar på den. Tills jag kom hem, då fungerade den som den skulle bortsett från att batteriet dog och står utan kamera nu i alla fall :(
Så nu är jakten på gång efter en ny kamera :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0