Dålig start, bra avslut :)

Dagen började inte så bra kan jag lova. Vaknade vid 4-tiden i morse av att Ina är jätte dålig i magen och jag får gå ut och rasta henne för att se om hon måste göra ifrån sig mera vilket hon i gör på ca 10min. Sen var det bara att ta fram papper och skurhinken för att kunna torka upp allt. När jag är i full fart med att torka upp skiten i mitt rum sätter hon sig ännu en gång utan för mitt rum denna gång. Var inte alls bra i magen lillgumman min. Efter att jag var klar med att torka upp allt och skura golven somnade hon och jag om igen så fort vi lade oss ner.



Resten av dagen har nästan varit som vanligt. Hon har varit så duktigt idag att hon har ätit alla sina 3 mål hittils idag! Är så glad för det, för det får mig att bli gladare och slippa oroa mig för att hon inte får i sig tillräckligt med mat om dagarna. Så nu hoppas jag på att hon även ska äta upp det 4:e och sista målet ikväll då Perra kommer hem.
Just de, nu när jag är på jobbet har jag sån tur att grannen är så snäll och ställer upp för att passa henne i någon timma tills Perra kommer hem.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0