Bara för go

Har glömt att berättat att Perra blev hundakt igår till en golden/labbe tik som heter Zizzi, hon är snart 2 år gammal och hur snäll som helst. Ina och hon funkar väldigt bra ihop. Man märker att Zizzi inte är van vid att leka på det sättet som Ina vill. Hon är lite för tuff i mellanåt.



I morse när jag kom hem ifrån jobbet strax innan kl 08 mötte Zizzi upp mig i hallen och det vara bara att gå upp för att hämta Ina som ligger i sängen hos Perra och kan inte hoppa ner själv. Efter att jag hade varit ut och rastat dom åt jag frukost. Kom inte i sängen förren strax innan kl 09.
Somnade som en sten och märkte inte att båda tjejerna hade kommit och lagt sig i mitt rum strax efter mig. Perra berättade det när jag hade klivit upp strax innan kl 14.
Visste bara om att Ina låg i mitt rum då hon ställde sig på sängkanten och tittade så sött med sina små valpögon 3-4 ggr under tiden som jag sov. Alla de gångerna gav jag henne en puss och hon gav en tillbaka sen var hon nöjd och la sig på bädden sin igen och somnade om, kanske lika fort som matte det vet jag inte. Tydligen hade Perra kommit in för att gå ut med hundarna innan han åkte in till stan runt 11.30. Inget som jag kommer ihåg. När jag vaknade innan min väckarklocka ringe (som vanligt) och väckt underbara lilla Ina ser jag att Zizzi ligger utanför min dörr och sover.
Hur underbara tjejer som helst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0