Härlig snödag på Tyresö slott

Hade tänkt skriva om det redan igår men kom inte in på sidan.
Jag och Dan tog oss i alla fall en riktigt härlig tur ute vid Tyresö slott fast det snöade. Hade med mig ett litet kampsnöre som Ina bara ÄLSKAR och kastade ut det i snön där hon fick hoppa omkring och leta efter det under snön. Rozz är inte alls lika intresserad utan han tycker mest att dte är kul att springa efter Ina men inte allt för mycket i djupsnön bara. Rozz hade så bråttomt en gång att han slog kulle-bytta i snön för att det var så mycket! Den lilla sötnöten :P
Ikväll/natt i alla fall efter att jag har slutat jobbet 00.00 åker vi hem mot härnösand. Då kommer det verkligen bli till att köpa hundtäcken till de små liven. har ju ett hemma hos mamma redan som förhoppningsvis Ina kan ha, då är det bara ett jag måste köpa åt lilla herrn.  Då kanske han till och med kan vara ute längre än vad han klarar av nu då han fryser så mycket.
Så nu under denna vecka kommer det att bli en heldel bus med "lilla" Bej ;)
Nu kommmer man då bli av med systemkameran då Dan ska ha tillbaka den :( Men måste först se till att ta några fina kort då de står eller också får jag helt enkelt be min goda vän Sandra att hjälpa mig med det då hon har bättre pejlig på att få bra kort än vad jag har.

Nä nu längtar man bara till att klockan ska slå 00.00 så man får börja färden hem över mot Härnösand!

Kommentarer
Postat av: Malin & Zilla

Jaa, det måste vi bara göra! Om vi ses nåt ikv kan vi ju försöka planera lite. Är ledig månd, tisd, torsd :P

Tro om ja ska testa ringa dig :P

2010-12-18 @ 14:18:13
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0