Nyår och taxi går inte ihop..

Jag tyckte att vi var ute i god tid idag för att förboka taxi som tar hund idag men icke då! Resan till Samantha och Christian var det inga problem men resan hem är hemsk, alla taxibolag är fullbokade fram till kl 03-05 på morgonen och det funkar ju inte då jag börjar  jobba kl 08 på nyårsdagen! Tyvärr kommer det bara att bli en kort vistelse för mig och Dan hos dem, fast bättre det än att sitta hemma själva. Ska göra ett sista försök i morgon så får vi se, håller verkligen tummarna! Vill ju fira nyår hemma hos Samantha och Christian för det skulle verkligen vara hur trevligt som helst. Men nu är situation som den är..

Kommentarer
Postat av: Lilli

Hejsn, God fortsättning på dig med gumman. Det går väl rätt trögt kan man säga, Jag är på Henrik och tjatar om att han ska ladda hem program så jag kan fortsätta, med det går trögt för honom. Men det är snart hemma, och så är jag i full fart med det. Har fått en arbetsintervju, den 12 januari, på folksam.



Kramar på dig! Tallo ;)

2010-12-29 @ 20:16:07
URL: http://lillisvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0