Träffa nya hundar

Glömt att skriva om då Ina och Rozz fick träffa två nya hundar i helgen, Beeper och Skorpan. Beeper är en jätte fin schäferhane på ca 4år tror jag att han är nu och Skorpan är en amstaff/pittbull blandning och är en kastrerad hane på 1,5 år gammal. Ina och Skorpan hittade varandra direkt. De verkligen busade ocg brottades. Rozz var bara med i leken då de var jaga men annars höll han sig gärna lite undan. Beeper gjorde likadant, men han är iof inte allt för van med att leka med andra hundar. Rozz var så gullig att han försökte få igång Beeper så att de kunde busa tillsammans med Beeper tror jag inte riktigt förstod vad det var Rozz ville :P
Har tyvärr inga bilder på detta :(
Men kul var det att det funkade mellan alla 4 hundarna då det var en sån liten lägenhet och vi var ju iaf 7personer där också. Men framåt kvällen var de riktigt trött, speciellt Rozz. var så att man nästan inte kunde väcka honom och få med honom hem den lilla go grisen :)


Kommentarer
Postat av: Andrea & hulligangänget

Hejsan! Kul at du frågar om uppletande! Jag är en riktig uppletandenörd, ha ha ha... kanon aktivitet som tröttar ut hunden och bygger upp gedigen samarbetsvilja! Svaret på hur du går tillväga i början finner du under kommentaren i min blogg! Ha det skoj!

2010-12-14 @ 20:45:02
URL: http://www.metrobloggen.se/bubba

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0