Träningskompisar sökes =)

Nu har jag skrivit ett GB på Tyresö hundbruksklubbs hemsida med en förfrågan på en träningsgrupp som man kanske kan få börja träna med. Känner verkligen att jag skulle vilja börja träna med andra hundägare eller iaf komma in i en grupp tills man kan börja träna på mer allvar, nu då det är bestämt att jag kommer att vara kvar i Tyresö ett tag till då jag har fått en fast tjänst :)
Sen är det mycket för mig egen skull också, att få komma ut och lära känna mer och nya människor, få fler tränings idéer, tips å trix och få hjälp av andra så att jag kan få ett bra resultat med mina hundar. Som sagt, det är alltid roligare att träna med andra än själv i längden tycker jag. Plus att det är bra för hundarna, att man börjar nu medan de är valpar, för tiden rinner bara iväg och snart kommer de inte att vara valpar länge till. Ina är 6mån idag och Rozz är 4½ mån nu.
Finns det ingen tränings grupp så i alla fall några personer som känner som jag. Som söker nya hundvänner som delar samma intresse:)

Så nu får man väl hoppas på att någon/några vill höra av sig och bjuda in en till en grupp eller någon som själv söker efter en träningkompis. Antingen här på bloggen eller också på min email: [email protected] 

Kommentarer
Postat av: sophia & Co..

Hej Madelene. Jag hade ju så klart jätte gärna tränat med dig, men bor för långt bort. Men jag hade gärna haft dig som vän på fb! :P Så jag kan få följa Rozz när han blir en stor grabb!! :D Kan du inte adda mig när du ser detta! :) Sophia meyer heter jag och jag tror inte det d´finns så många fler här omkring! :)

2010-12-02 @ 13:04:22
URL: http://www.redicons.se
Postat av: Julia

Gruppen Hundus Idiotus är en väldigt trevlig träningsgrupp: http://hundusidiotus.wordpress.com/

2010-12-02 @ 20:01:23
URL: http://juliaw.info.se
Postat av: Sanni

Tänkte precis kommentera att jag känner en tjej som bor där nere som kanske visste av någon träningsgrupp och så ser jag precis att Julia (tjejen som jag känner) hade lämnat en kommentar här, snacka om lustigt :)



Jag vill också vara med i någon träningsgrupp här där jag bor, men gillar inte den brukshundklubben jag är med i. finns vissa snälla människor, men sedan finns det en person som jag verkligen inte tål och hon är med i nästan alla grupper.. samt att hon är instruktör och alla gillar henne.



Hoppas du hittar någon att träna med :)

2010-12-04 @ 21:53:18
URL: http://www.sannidizzy.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0