Dålig med att ta bilder..

Jag är jätte kass på att komma ihåg att ta med mig kameran eller att ta kort med mobilen då jag är ute med Ina så därför har jag mest bara bilder på Ina då hon sover eller tuggar på ben. Det är även lättast att ta bilder på henne då för då är hon stilla :)
Idag har hon sovit lika länge som mig efter hennes morgon promenad i morse. Vi gick och la oss vid 8-tiden i morse och jag klev upp vid halv tre, Ina låg kvar och drog sig. Min lilla latmask! :)
Gick ut och busade i ca 40 min. Bara lek denna gång med lite komandon som loss, sitt och hämta sen blev det även lite träning på sitt/stanna och Hit, gick väldigt bra. Men tyvärr så blev det inga bilder då jag är så dålig med det.

I morgon ska jag, Ina och Anna åka och hälsa på Heidi för att titta på valparna och självklart visa upp lilla Ina :) Vem vet, man kanske kommer hem med en till liten valp? ;)
Men i morgon ska det bli bilder, ska jag ha med mig kameran och även använda mig av mobilen. Då kameran på mobilen är lite bättre än min kamera. Tycker jag i alla fall!

Kommentarer
Postat av: Sandra

Sv: Den delen av Tyresö som jag har varit på - där finns det en liten skogsstig som slutar vid en liten damm/sjö. Den gångvägen var mysig. Åtminstone som jag kom ihåg den iallafall;)

2010-10-12 @ 17:19:12
URL: http://zandraedlund.blogg.se/
Postat av: Sandra

Sv: Jag förstår precis vad du menar och då förstår jag varför du inte tycker om att gå där heller. Det var flera år se jag var där sist. Då var det aldrig nå folk efter den stigen. Alltid bara jag och dem jag hängde med då. Du skulle ha träffat mamma och pappas nya hund Madicken. En omplaceringshund med noll disiplin, sexvägskorsning och tidigare haft en typ av vanvårdning som gör att det är svårt att få henne till att fatta vissa saker:P Eller snarare kanske svårt för oss att lära henne.

2010-10-12 @ 19:15:58
URL: http://zandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0