En tjock Ina

Igår kväll efter att jag hade ätit middag gick jag ut med Rozz så att han kunde få göra ifrån sig då han nyligen hade vaknat. När jag kommer in står Ina på vardagsrumsbordet och har ätit upp alla resterna fr¨n min Taco middag. Hade ca 200g köttfärskvar om kanske inte lite mer som var kryddad med Taco spice Hot, en halv Cream freash med vitlöksmak burk, lite mindre än en halv paprika, majs och ost. Allt detta slevade hon i sig och själv klart såg hon ut som en uppsväld liten gris. Var bara att ta med sig henne ut på en promenad men det hände inte så mycket och hon verkar inte lida så mycket av all mat hon fick i sig igår.

En mätt och belåten Ina.


Kommentarer
Postat av: Heidi

2010-10-17 @ 08:38:08
Postat av: Anonym

Bus-Ina!

2010-10-17 @ 08:38:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0