Låter värre än en tjej

Ni som har läst våran blogg från början kanske kommer ihåg att jag skrev lite om att jag tyckte att det var jobbigt att klippa klorna på Ina då hon var mindre?
Men det är inget gemfört med lillherr´n kan jag lova! Han kråmar och ha sig, gnäller och skriker som om man skulle ha skadat honom på något sätt. Kan ta mig upp till 10min att klippa en tass om ens det. Då måste man verkligen vara snabb för annars rycker han ifrån sig tassen eller också är risken att man klipper i pulpan på honom. Det roligaste är att han börjar så fort han ser klotången. Innan kan han ligga så snällt på rygg i famnen och nästan halv sova, men ser han klotången då han öppnarögonen lite då är man tillbaka på 0 igen. Han är så rolig och envis lilla herrn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0