På väg hem efter en underbar helg

Ja kan man säga något annat än att helgen har varit helt fantastisk med god mat, gott dricka i varma härliga Rom?! :)
Blev bjuden på en resa till Rom av min älskade pojkvän över helgen. Ina fick då vara hos morbror Micke. Vi bilade ner till Köpenhamn med stopp i Malmö för att lämna Ina hos Micke över helgen. Flög ifrån Köpenhamn till Rom på efter middagen, var framme på hotellet vid 20-tiden i torsdagskväll. Somnade ganska fort då han kört bil hela natten innan och jag jobbade natt så ingen hade hunnit med att ställa om dagarna. Förutom att vi åt och drack gott varje dag njöt vi även av den härliga värmen som varade hela dagarna och besökte självklart Vatikanstaten och Colosseum.




Ina har varit med om äventyr hon med fick jag höra. Var med på allt som Micke hittade på. Allt från att följa med på jobb till att vara i stallet, umgås med små barn samt att få en flicka på ca 8år som är väldigt hundrädd att umgås med lilla Ina då hennes lillebror härjade på med Ina. Det hade gått jätte bra med barnen, varit väldigt snäll och det slutatde med att flickan gick med Ina i koppel och umgicks med henne trotts sin stora hundräddsla.
Var rikitigt kul att höra att Ina kund anpassa sig tillbarnen och hade stenkoll på dom samtidigt fast jag inte var med. Visste redan innan att Ina fungerar bra med små barn då jag har vänner med små barn allt från 1år till 4 och ett halvt.
Så nu sitter vi på tåget från Malmö hem till Stockholm, är framme om ca 1 och en halv timme.

Så här bra trivs Ina med att åka tåg :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0