Chock!

Ja det kan man lugnt säga!
Har en runda som jag nästan går dagligen som är lite längre. Har alltid varit inställd på att den är ca 3-4km. Började gå den med Ina ca 1gång varannan vecka då hon var runt 4-5 månader.
Men idag gjorde jag en koll bara för skoj skull då min älskade D äntligen har kommit hem ifrån PE efter en månad och han införskaffade sig en GPS från Naturkompaniet som man använder sig av då man är ute och vandrar strax innan han åkte till baka till PE den 6/3.
Vi använde oss av denna GPS för att just kolla hur lång denna sträcka egentligen är och det visade sig vara strax över 5km. Och då hade han inte fått igång GPS riktigt fören efter ca 200-300m hemifrån mig! :O
Då tycker man ju att hundarna borde vara trötta då de springer och härjar större delen av vägen. Men icke Rozz! Han skulle kunna springa lika mycket igen på samma sträcka.
Nu vet jag hur lång denna sträcka egentligen är och som inte alls tar lång tid att gå samt är en alldeles lagom sträcka att gå nästan varje dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0