Fråga till DIG som hundägare :)

Lite frågor till DIG som hundägare:

  1. Vad har DU för krav på hundhalsband, koppel, hundtäcken och overaller?
  2. Vad är det första du tänker på som DU vill att alla dessa tillbehör ska ha för kvalité?
  3. Vad är det DU skulle vilja förbättra på dessa tillbehör som DU tycker kunde ha varit bättre?
  4. Är dagens priser på tillbehören värda sitt pris eller är priset för högt/lågt gentemot kavlitén?
  5. Använder du helst läder eller annat material till dessa tillbehör?
  6. Vad tycker DU om nitar, strass och andra dekorationer på hundhalsband eller enkla stilrena hundhalsband i bara läder, vilket föredrar du?
  7. Tycker DU att det är bra kvalité på det läder som används idag för tillverkning av hundhalsband, koppel och selar?

Skulle verkligen uppskatta era svar på dessa frågor :)

 


Kommentarer
Postat av: Malin & Zilla

Ja men då tar jag å svarar på frågorna som är hundägare ;) Har inge bättre för mig ändå så ;)



1. Hittills har jag inte behövt köpa halsband eller koppel, då vi fått av Zillas gamla matte. Och det har varit hållbart och i läder. Så kravet på det för min del, är att det är i läder typ, skall vara skönt för mig att hålla i, bra för zilla runt halsen. Vi kör på halvstryp. Perfekt, för ibland får hon nå cepefel å ska dra som satan om det kommer andra hundar.

Täcke har vi ett i nå slags skinn, det är välfodrat, och enkelt. Dyrt som attans, men det var det värt. Det skall vara värmande mot hennes höfter, där är enda kravet från mig. (ja inte tungt heller)



2. Det första jag tänker på är nog hur allting känns när jag vidrör tillbehören. Känns det bra? liksom.



3.Jag är så nöjd med just det täcket, just kopplet och halsbandet jag har, så det finns ingenting på just dem jag vill förbättra. Har inte varit ute efter något nytt heller, så jag får återkomma om det isf.



4.Jag tycker att priset som ligger på allt detta är bra, dyrt är det, men absolut värt det.



5.Läder/skinn



6.Jag tycker inte om nitar, strass eller dekorationer på tillbehören. Det ser inte fint ut. Visst är det snyggt med tex ett rosa halsband och strass på men nej, jag skulle INTE köpa det till min hund. Skulle jag bli tvungen, skulle det vara något mkt mkt enkelt. Har tex två halsband hemma som följde med Zilla när vi övertog henne, som det står snyggt med nå silver ZILLA. Det är helt okej.



7.Denna fråga får jag hoppa. =)

2011-02-06 @ 13:42:29
URL: http://zillaochjag.blogg.se/
Postat av: Malin & Zilla

Vi köpte det på arken, kan kolla när jag kommer hem vad det är för märke. =)



Vadan dessa frågor förresten?

Allt är prima med oss. Zilla har börjat släppa mer och mer när det gäller andra tikar, det är toppen!

Hur är det med er? När får jag träffa dig nästa gång?

2011-02-06 @ 18:00:44
URL: http://zillaochjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0