Rozz is back!

Ja då har jag fått hem min lilla älsklings kille Rozz! :D

Var hundfri sen kl 14 igår till 14:45 idag. Kändes riktigt konstigt då jag åkte till jobbet och när jag kom hem och inte behövde gå ut med en hund, eller behöva skicka ner en hund från sängen varje natt för att sedan vakna på morgonen av att Ina i alla fall ligger i sängen ansikte mot ansikte utan att jag har märkt henne och bara mår hur bra som helst ;)
Så nu befinner sig Ina söderut med min andra storebror.

Rozz min lilla buse måste verkligen ha ett nytt halsband så det blir till att införskaffa mig ett nytt i morgon, skulle även behöva koppel men då han är så pass lugn att gå med så klarar jag mig på det jag har nu.
Nu är min lilla kille och bror hemma hos mig och längtar redan hem så jag får gosa med lill Rozzen!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0