Varma hälsningar från Port Elizabeth, Syd Afrika

Ja, rubriken är inte felskriven och talar om en hel del varför det inte har blivit någon bloggning på ett tag och kommer att vara så i minst en vecka till. Landar i Sverige igen den 1 mars.

Men lite nyheter har jag att berätta om som jag har blivit uppdaterade av mina bröder!
Min lilla tjej är ingen liten tjej längre utan en stor dam nu då hon äntligen har börjat löpa! Har väntat länge på det kan jag lova.. Vet ej exakt när hon började men det var i alla fall inte allt för länge sen. Har inte fått några klara uppgifter om hon tar hand om det själv eller om det är konstant tikskydd som måste användas eller om några andra annorlunda beteenden från hennes sida under denna period.

Rozz den busen han har lyckats bitit sönder buren!! Hur är frågan då.. Fick i alla fall förklaring av Jerry att min Lilla underbara Rozz har lyckats med att bita sönder tre gallerränder vid luckan och lyckats böja in luckan in till buren.. Helt farsinerande.. Några bra tips på hur man kan få bort det här jobbiga tuggbeteende? Eller ska man bara snällt vänta ut tills han blir äldre och kommer med underfund själv att sluta?

Ni får ha det så bra i "varma" härliga Sverige så hörs vi igen efter att jag har landat i Sverige igen! ;)

Kommentarer
Postat av: Heidi

Hejhej=)

Låter inte lite gott med värme! Hoppas ni har det bra!



Många kramar

2011-02-26 @ 08:55:03
URL: http://xtrasko.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0