snart 10h..

avklarde...
Uscha! inte alls kul att jobba då det är sånt här underbart väder! Hade hellre varit hemma och spenderat rolig tid med hundarna!!

Men tyvärr så skulle det inte ha blivit något speciellt med lill Rozzen då han han har blivit halt på vänster bak :(
Var i skogen igår efter jobbet i det tråkiga vädret som kom för att träna lite uppletande med hundarna så att de skulle få bli lite aktiverad under dagen mer än bara en vanlig tråkig promenad. På väg hem tycker jag mig se att Rozz går konstigt med ena bakbenet men trodde bara att jag inbillade mig tills vi var ut på sista kvälls kissen. Då haltade han och visade sig ha ont. Började så klart att klämma och känna men han visade inget och sa inget. Han går, står på det när han kissar och springer gärna i alla fall utan att säga något men visar att han känner av det. Han var lite ils i natt också mot Ina, vet inte om han bara blev less på henne eller om hon kom åt någon speciell punkt på hans bakparti.
Har varit lite orolig idag men ska vänta tills på måndag/tisdag för att se om han blir bättre eller sämre innan jag bestämmer mig för att kontakta veterinären.
Underlaget där vi tränade uppletande var ojämt. Vet inte om han landande nå konstigt då han hoppade fram och tillbaka under själva träningen för han sa aldrig till när han gjorde illa sig..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0