Tillbax

Ja då var man tillbaka på jobbet efter att ha varot ledig i 3 veckor, känns lite konstigt. Fast inte lika konstigt som att vara tillbaka i Sverige. Gud vad fort man hinner att vänja sig med bekvämligheter på bara två veckor! Bara att behöva tänka på vad man ska laga för mat nu då man är hemma blir man ju deprimerad, då vi var nere i PE så var det jobbigaste beslutet bara vilken restaurang man skulle välja på sen kom det automatiskt vad det var man var sugen på efter att ha läst menyn.
Som jag sa till D då vi klev av planet på Arlanda, -  "Vi hämtar bara hundarna sen åker vi tillbaka" Och det vill jag fortfarande! Bara tanken av att veta att D kommer att flytta utomlands till ett varmare land får en verkligen att vilja följa med! Det utvisar sig när det blir aktuellt för just nu så är det inget som är bestämt.

Vet att jag lovat lite bilder från PE och de kommer, jag lovar men inte just nu utan det får bli nästa vecka då jag är ensam hemma för just nu vill jag bara spendera all min lediga tid med D innan han åker tillbaka till värmen i PE igen i ca 3 veckor. Hade gärnat velat följa med ner igen ;)



Har även en del nya bilder på hundarna som jga och bror tagit häromdagen bara. Många blev rriktigt bra, är ganska nöjd med dem måste jag säga :) De kommer också upp senare då jag inte kan lägga upp dem här på jobbet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0